Monday 16 April 2012

Dia Bukan Untuk Aku

Ya Allah, hilangkan lah rasa sakit hati dan cemburu yang melanda ini..
Sakit hati ni bila hanya dapat lihat dia saja..
Sedarkan lah aku yang dia bukan untuk aku Ya Allah..
Setelah apa yang berlaku..aku beranggap aku bertanggungjawab ke atas dirinya..


Aku ingin sekali melindungi dia Ya Allah..aku beranggap..,
   Maruah dia adalah maruah aku,
   Harga diri dia adalah harga diri aku,
   Kehormatan diri dia adalah kehormatan diri aku.


Aku perlu sekali melindungi dia Ya Allah..


Itulah yang ingin aku lindungi untuk dia Ya Allah..
Jika benar dia bukan untuk aku,
   KAW jauhkanlah dia dariku,
   KAW bukakan lah pintu hati ku ini untuk yang lain.


Aku hanya boleh berdoa untuk dia..
   Aku berdoa agar lelaki di hatinya boleh lindungi apa yang aku ingin lindungi untuk dia,
   Aku berdoa agar lelaki di hatinya tidak berpaling dari dia,
   Aku berdoa agar lelaki di hatinya berusaha untuk tidak menyakiti dia,
   Aku berdoa agar lelaki di hatinya dapat membawa dia ke jalan lurus,
   Aku berdoa agar lelaki di hatinya adalah lelaki yg terakhir untuk dia.
Amin..


Jika benar dia bukan untuk ku..tunjuk kan pada ku Ya Allah.
Agar aku boleh berhenti berharap.


Amin.
 

 
 

No comments:

Post a Comment